Direktlänk till inlägg 2 november 2012

Vinn VIP i tre dagar

Av MovieStarPlanet´s Tidning - 2 november 2012 21:51

Hej alla MovieStars!


Nu har vi på MovieStarPlanet bestämt oss för att göra en tävling där man kan vinna VIP i tre dagar. Ni måste svara på tre frågor som ni skickar skriver svaren på i kommentarerna.

Frågorna lyder så här:


1. Vad är roligast på MovieStarPlanet och varför?


2. Vad skulle du vilja ändra på om du fick välja?


3. Varför vill du vinna den här tävlingen?


Det var alla frågor - och som vi skrev, så skriver ni svaren i kommentarerna så alla vet. Vi har också fått önskemål om att vi här ska ha frågestund.

Mer information om detta kommer att komma senare!


Med vänliga hälsningar MovieStarPlanet


P.S Har ni hört att den nya MovieStarPlanet-tidningen har kommit ut?

Den finns att köpa i olika matbutiker som t.e.x Coop, eller Ica, något sånt som är samma som dom. Vad tycker du om tidningen?


 
 
Ingen bild

emilx113

3 november 2012 08:15

jag tycker msp är så himmla kul. Det som är roligast är att chatta prata skriva med mina kommpisar och att msp är så kreativt. om jag fick ändra msp så skulle jag vallt lite mer lvlar och att man får ha mer vänner om man är o-vip häsningar emilx113

MovieStarPlanet´s Tidning

3 november 2012 09:16

Tack för dina svar! :-)

Med vänliga hälsningar MovieStarPlanet

 
Ingen bild

Miley25

3 november 2012 10:58

Det roligaste på moviestarplanet är att man kan köpa kläder till sin moviestar och göra looks för jag gillar ju till att göra egna teman.och att det kommer varje torsdag ett nytt roligt tema. Och att man kan chatta och skaffa nya vänner. Jag skulle vilja ändra på att man kan få 500 starcoins varje vecka när det kommer nytt tema för att det tar så lång tid att samla. Och att man får mer starcoins av frågesporten i chattrum. Jag vill vinna för att jag älskar att vinna tävlingar och jag blir så glad när jag vinner en tävling. Att vara med i en tävling är det roligaste jag vet. Med vänliga hälsningar miley25 på moviestarplanet.se

MovieStarPlanet´s Tidning

3 november 2012 12:26

Tack för dina svar! :-)

Med vänliga hälsningar MovieStarPlanet

 
Pikachu1000

Pikachu1000

3 november 2012 11:25

Jag tycker moviestarplanet är kul för att man kan chatta med kompisar göra kreativa artbooks och filmer och så kan man bara chilla och titta igenom affärna.
Moviestarplanet skulle kunna förbättras genom att kanske lite fler kläder är för o-vip och inte bara vip kläder och att man ska kunna ha fler vänner och kanske 45 levlar.
Om jag vann då skulle jag bli superglad för jag har aldrig vart vip och då skulle jag kunna köpa fler animeringar,kläder och bakgrunder till mina filmer. Om jag får vip så är ni änglar^^
:)
/Pikachu1000
PS. Tidningen var ganska rolig faktiskt med klippdockor och roliga modetips. Tack moviestarplanet!!

http://msppikachu.bloggplatsen.se

MovieStarPlanet´s Tidning

3 november 2012 12:27

Tack för dina svar och roligt att du tyckte om vår nya tidning! :-)

Med vänliga hälsningar MovieStarPlanet

 
Ingen bild

emma 79.

3 november 2012 11:46

Åhh! Snälla får jag vinna??

1. jag tycker det är roligast att shoppa
2. om jag fick välja att ändra på nåt skulle jag sänkt priset på vip

MovieStarPlanet´s Tidning

3 november 2012 12:30

Tack för dina svar! :-)

Vi ska utse vinnaren om två veckor ungefär. Ha det bra och följ bloggen efter nya uppdateringar!

Med vänliga hälsningar MovieStarPlanet

 
Ingen bild

Sally

3 november 2012 11:51

Jag vill så himla gärna vinna VIP! Om jag gör det så dör jag. Efter jag har fått VIP:et svimmar jag menade jag.

1. Jag tycker det är roligast att göra filmer

2. Jag skulle vilja ändra på forumet och få tillbaks dom gamla.

Hoppas jag vinner!!

MovieStarPlanet´s Tidning

3 november 2012 12:30

Tack för dina svar! :-)

Med vänliga hälsningar MovieStarPlanet

 
Ingen bild

Miss _ Bieber

3 november 2012 11:52

Kan inte ni på MSP skaffa lite tröjor med Justin Bieber på? För det finns liksom bara en och så jag vill ha fler.

MovieStarPlanet´s Tidning

3 november 2012 12:29

Eftersom vi tycker att din idé är väldigt bra så kanske det kommer en tävling framöver. Man kan designa egna kläder och den som vinner får sitt klädesplagg publicerat på MSP! Vi får se vad vi kan göra! :-)

Med vänliga hälsningar MovieStarPlanet

 
Ingen bild

Tamaki

3 november 2012 12:45

1.Jag tycker om att chatta med vännner!

2.Jag tycker att man skulle ändra på priserna för jag tycker att de har blivit mycke dyrare än vad de va förr elr så kunde man kankse ha
vip dagar elr nåt sånt.

3.För att man de skulle va kul att man blev vip även om man inte har köpt de elr varit med i nån tävling :D

MovieStarPlanet´s Tidning

3 november 2012 15:52

Tack för dina svar! :-)

Med vänliga hälsningar MovieStarPlanet

 
my e cool

my e cool

3 november 2012 12:55

Det här är inte MovieStarPlanet -_-''

http://myecoolMSP.bloggplatsen.se

MovieStarPlanet´s Tidning

3 november 2012 15:51

Vi förstår oss inte på negativa läsare. Vi lyssnar på våra läsare som verkligen gillar bloggen. Inte de som bara kommer för att sprida negativ energi.

Med vänliga hälsningar MovieStarPlanet

 
Pikachu1000

Pikachu1000

3 november 2012 15:30

Jag gillar er blogg man får veta många bra saker:-)
:)

http://msppikachu.bloggplatsen.se

MovieStarPlanet´s Tidning

3 november 2012 15:32

Tack så mycket, och vad bra att du gillar vår blogg :-)

Med vänliga hälsningar MovieStarPlanet

 
Ingen bild

Sleepy

3 november 2012 17:20

Heejj!

1, Man kan vara med sina vänner (på datorn) ^^, göra looks!!, göra filmmer! :D, Kunna "Utveckla sin kreativitet" i artbooks!!

2, Kanske att man hade kunnat haft en veckopeng på msp! Man kanske hade kunna få 200-300 sc i veckopeng och vip 300-450 sc!! För det är väldigt svårt att tjäna pengar!!

3, Jag hade skullat gå upp i level! (Jag har lovat att min lilla syster ska få min andvändare när jag kommit till level 20^^ är på 16) ^^ :*

MovieStarPlanet´s Tidning

3 november 2012 19:51

Tack för ditt svar! :-)

Med vänliga hälsningar MovieStarPlanet

 
Ingen bild

Destiny19

3 november 2012 20:00

1. Jag tycker att det är roligast att chatta med vänner och shoppa + se på filmer! :)

2. Kanske att ni sänker priset på alla kläder.

3. Jag vill vinna för att jag tycker om att vara VIP, det är roligt. =)

MovieStarPlanet´s Tidning

3 november 2012 20:06

Tack för dina svar! :-)

Med vänliga hälsningar MovieStarPlanet

 
Ingen bild

Natalia Gorrg

3 november 2012 20:01

Jag tycker det är roligast att göra Artbooks på msp och så tycker jag om att göra looks.

Och jag vill ändra på vip, för det är så dyrt. och jag vill vinna för att jag är bara i lvl 1 och har aldrig varit vip

MovieStarPlanet´s Tidning

3 november 2012 20:05

Tack för dina svar! ;-)

Med vänliga hälsningar MovieStarPlanet

 
Ingen bild

loveuu1

3 november 2012 20:03

Jag vill verkligen vinna!
Var ska man svara på frågorna? Jag tror det är i kommentarerna för alla andra har ju svarat där så jag gör också det.

1. jag tycker det är roligast att läsa forum och sånt. och jag vill ändra tillbaka så att det blir som vanligt igen för jag fattar ingenting när jag ska göra filmer längre ;(

jag vill vinna för att min mamma och pappa vill inte köpa vip till mig och jag har inga egna pengar (är bara 9 år)

MovieStarPlanet´s Tidning

3 november 2012 20:05

Tack för dina svar! :-)

Med vänliga hälsningar MovieStarPlanet

 
Ingen bild

Kattsigge

3 november 2012 20:12

Jag tycker det är roligast att chatta, shoppa och läsa noveller. :)

Och om jag skulle vilja ändra på något, så hade det varit finare kläder när man håller på att göra en egen gubbe, och att det inte var så suddig kvalité ibland.

Och jag vill vinna för att man levlar snabbare + man kan köpa finare kläder och man kan bli vän med mer MovieStars! :)

MovieStarPlanet´s Tidning

3 november 2012 20:12

Tack för dina svar! :-)

Med vänliga hälsningar MovieStarPlanet

 
Smilla0330

Smilla0330

3 november 2012 20:42

1.Det roligasete är allt på msp och cahtta abs för det är Roligt och utrycka sig och Bet är roligt att träffa andra
2.vad jag vill ändra på vet inte.Men skulle jag bestamma så vipet
3.Varför jag vill vinna Jo Jag vill vinna för mitt vip är snart slut så.Och Jag har alldrig vunnit nåt nån gong så derför

http://Swedens Msp

MovieStarPlanet´s Tidning

4 november 2012 13:22

Tack för era svar! :-)

Med vänliga hälsningar MovieStarPlanet

 
Ingen bild

Natalie587

4 november 2012 10:00

1. Det roligaste är helt klart att chatta med vänner och hålla till i chattrum.
2. Alla borde få vara vip en dag en gång om året! att i sista luckan på julkalendern får man vip i en dag ;) (om e blir en kalender)
3. Jag vill jätte gärna vinna för att jag får köpa vip men jag vill veta om et är värt det!

MovieStarPlanet´s Tidning

4 november 2012 13:22

Tack för dina svar! :-)

Med vänliga hälsningar MovieStarPlanet

 
Krepi

Krepi

4 november 2012 17:13

1. Jag gillar mest att lyssna på YouTube på moviestarplanet, medans jag kollar efter nya kläder och så.
2. Forumen är svåra att förstå nu när ni har bytt stil på dom. Och när man skriver nånting där, så laddar det i flera minuter (mest när man har skrivit mycket text)
3. Jag vill vinna den här tävlingen för att jag gillar att vara vip.

http://moviecreepy.bloggplatsen.se

 
my e cool

my e cool

8 november 2012 17:48

Så du menar att jag sprider negativa kommentarer OwO

http://myecoolMSP.bloggplatsen.se

 
momi321

momi321

10 november 2012 17:58

1. Jag tycker det är roligast att göra filmer för att på
filmer kan man ta ut all sin fantasi och inspiration och
visa alla sin film.

2. Om jag fick välja så skulle det vara att det fanns VIP-dagar.
Så alla moviestars var VIP en bestämd dag.

3. För jag vill köpa de speciella och fina kläderna som är VIP. Det hade också varit kul att kanske skapa en klubb och kunna gå in i VIP-chatrummet :).

http://ingen blogg :)

 
Ingen bild

CooolChic

11 november 2012 11:37

1- det roligaste tycker jag är att shoppa, jag fullkomligt ÄLSKAR att kunna bära upp nya outfits! tihi... men också såklart att vara i chatt rummet, jag tycker det är väldigt kul att träffa på nya människor!

2- jag tycker att det skulle vara kul med lite flera chatterum, som tex. Ett badhus eller ett disko:) även så skulle det vara kul, med olika shopping affärer, typ med olika stilar! Annars så tycker jag att det är väldigt bra!

3- att bli vip skulle betyda jätte mycket för mig! Jag har aldrig varit det då jag inte får köpa det för mina föräldrar... Jadu om jag fick va vip och chansen att shoppa loss på alla kläder... Då skulle jag vara i himmelriket ;-) måste även säga att eran blogg är väldigt bra, tack på förhand!

MVH CooolChic

 
Lea 157

Lea 157

28 november 2012 20:21

1. Jag ÄLSKAR å shoppa och bära nya outfits och då blir det MYCKET roligar å spela catwalk.
2. Och jag skulle tycka det var roligt om det fanns mera chattrum som man kan gå till
3. Jag vill bli VIP för att jag har ALDRIG varit det förr och mina föreldrar säger "det e ju bara ett spel", och om jag vore VIP skulle jag kunna shoppa massor med snygga kläder för ärligt talat fins det mer fina VIP-kläder än kläder som nt e för VIP, och om man e VIP får man gå till fler chattrum man kan gå till och man får mera fame av färre autos, dess utom kan man skriva autos till andra och azzå göra andra gladare oftare! Och därför vill jag bli VIP:)

http://Bloggplatsen

MovieStarPlanet´s Tidning

7 januari 2013 13:02

Tack för dina svar! :-)

 
iker casilias2

iker casilias2

17 januari 2013 20:04

Hej ville bara se om de funka:D

http://niikie

MovieStarPlanet´s Tidning

28 januari 2013 17:28

Okej :-)

 
nårrköping

nårrköping

21 januari 2013 14:50

hej ja vill vinna vip

http://sweden

MovieStarPlanet´s Tidning

28 januari 2013 17:29

Tävlingen är redan avslutad, tyvärr.

 
Ingen bild

bufo

28 februari 2013 13:23

att ha roligt. flera rum. för att mamma inte vill köpa

 
Chan E my

Chan E my

30 april 2013 22:40

Jag tycker msp är så himla kul. Asså älskar bara och bli vip chatta med kompisar gå till park spela spel med alla andra.Vet inte vad jag skulle välja... Jag vill vinna tävlingen för det e så himla roligt. Älskar och bli vip.... jag har blivit det en gång

http://rocking

 
Ingen bild

switt :)

13 maj 2013 19:24

1.Jag gillar mest att shoppa göra coola looks och ÄLSKAR Frågesporten!;)
2.Det skulle vara roligt om man kunde köpa gammla kläder som inte finns i affären längre.:)
3.Jag vill vinna därför att är typ beroende av VIP!:D

 
Ingen bild

millebond

13 december 2013 18:55

Det roligaste på moviestarplanet är att man kan köpa kläder till sin moviestar och göra looks för jag gillar ju till att göra egna teman.och att det kommer varje torsdag ett nytt roligt tema. Och att man kan chatta och skaffa nya vänner. Jag skulle vilja ändra på att man kan få 500 starcoins varje vecka när det kommer nytt tema för att det tar så lång tid att samla. Och att man får mer starcoins av frågesporten i chattrum. Jag vill vinna för att jag älskar att vinna tävlingar och jag blir så glad när jag vinner en tävling. Att vara med i en tävling är det roligaste jag vet. Med vänliga hälsningar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej, alla moviestars!   Jag är otroligt ledsen över att jag inte har skrivit något eller svarat på era frågor/kommentarer på dom sista månaderna. Men nu ska jag skriva vad som har hänt. Min gubbe blev avständ från MovieStarPlanet för att jag hade...

Av MovieStarPlanet´s Tidning - 7 januari 2013 18:07

Come on guys!   Ingen har kommenterat och ändå så har 17 stycken personer varit inne och kollat idag. Vi har en månad på oss fram tills 1 februari men ni får ändå skynda på lite och om ni inte har något att skriva skriv bara någon smiley eller nå...

Av MovieStarPlanet´s Tidning - 7 januari 2013 13:03


Okej, nu ska jag förklara vad jag ska göra för någonting! Jag ska alltså slå rekord i supermånga kommentarer och frågor och målet är att jag ska ha över 200 frågor och kommentarer och jag behöver er hjälp! Min statistik visade att jag hade runt 189...

Av MovieStarPlanet´s Tidning - 7 januari 2013 00:36

Hej alla MSP-älskare!   Jag vet att jag inte har uppdaterat för jättelång tid sedan, men det är för jag har mycket i skolan, och mina kompisar är inte så snälla mot mig så jag tänker ofta på dem och sånt, för att jag ska försöka göra så att jag "...

Av MovieStarPlanet´s Tidning - 11 november 2012 18:34

Jag jobbar inte på MSP. Jag har aldrig menat att lura er, men jag visste inte att ni skulle tro att jag gjorde det. Min riktiga gubbe på MSP heter Cute Chocolate. Destiny19 har inte gjort någonting, så anmäl inte henne, snälla. Jag har tagit bort min...

Den nya MSP-tidningen!

Den finns att köpa på Coop, Ica och PressByrån. Hoppas ni gillar den!

 

 

Presentation

Hejsan och välkommen! Detta är en FAN-blogg om onlinespelet MovieStarPlanet.Jag skriver fakta om MovieStarPlanet och uppdaterar så ofta jag har. Jag har runt 200 läsare och jag älskar er som läser bloggen sjukt mycket! Hoppas ni kommer följa bloggen och s

Fråga mig

113 besvarade frågor

Månadens MovieStar

Grattis till emilx113 som blev utvald till Månadens MovieStar!

 

  Level: 10

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards