Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

Kommentera

Av MovieStarPlanet´s Tidning - 7 januari 2013 13:03

Okej, nu ska jag förklara vad jag ska göra för någonting!

Jag ska alltså slå rekord i supermånga kommentarer och frågor och målet är att jag ska ha över 200 frågor och kommentarer och jag behöver er hjälp! Min statistik visade att jag hade runt 189 läsare och jag blev jättechokad!

Jag älskar mina läsare, men nu behöver jag er som mest! Ni måste kommentera på det här inlägget, en kommentar per person och fråga en fråga. När tävlingen är över ska jag berätta vilken blogg som vinner!

Och läsarna vinner ett pris också! Jag säger bara "lycka till" och jag älskar er jättemycket! ♥


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej, alla moviestars!   Jag är otroligt ledsen över att jag inte har skrivit något eller svarat på era frågor/kommentarer på dom sista månaderna. Men nu ska jag skriva vad som har hänt. Min gubbe blev avständ från MovieStarPlanet för att jag hade...

Av MovieStarPlanet´s Tidning - 7 januari 2013 18:07

Come on guys!   Ingen har kommenterat och ändå så har 17 stycken personer varit inne och kollat idag. Vi har en månad på oss fram tills 1 februari men ni får ändå skynda på lite och om ni inte har något att skriva skriv bara någon smiley eller nå...

Av MovieStarPlanet´s Tidning - 7 januari 2013 00:36

Hej alla MSP-älskare!   Jag vet att jag inte har uppdaterat för jättelång tid sedan, men det är för jag har mycket i skolan, och mina kompisar är inte så snälla mot mig så jag tänker ofta på dem och sånt, för att jag ska försöka göra så att jag "...

Av MovieStarPlanet´s Tidning - 11 november 2012 18:34

Jag jobbar inte på MSP. Jag har aldrig menat att lura er, men jag visste inte att ni skulle tro att jag gjorde det. Min riktiga gubbe på MSP heter Cute Chocolate. Destiny19 har inte gjort någonting, så anmäl inte henne, snälla. Jag har tagit bort min...

Av MovieStarPlanet´s Tidning - 4 november 2012 17:02

Alltså jag har sagt högt och tydligt att jag har en blogg som jag skriver om MSP och har olika tävlingar och sånt, men nu är det någon som har anmält mig för att jag tydligen har låtsas att jag är en som jobbar på MSP...   Hur många är det som tr...

Den nya MSP-tidningen!

Den finns att köpa på Coop, Ica och PressByrån. Hoppas ni gillar den!

 

 

Presentation

Hejsan och välkommen! Detta är en FAN-blogg om onlinespelet MovieStarPlanet.Jag skriver fakta om MovieStarPlanet och uppdaterar så ofta jag har. Jag har runt 200 läsare och jag älskar er som läser bloggen sjukt mycket! Hoppas ni kommer följa bloggen och s

Fråga mig

113 besvarade frågor

Månadens MovieStar

Grattis till emilx113 som blev utvald till Månadens MovieStar!

 

  Level: 10

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards