Alla inlägg under juni 2014

Av MovieStarPlanet´s Tidning - 28 juni 2014 18:26

Hej, alla moviestars!


Jag är otroligt ledsen över att jag inte har skrivit något eller svarat på era frågor/kommentarer på dom sista månaderna. Men nu ska jag skriva vad som har hänt. Min gubbe blev avständ från MovieStarPlanet för att jag hade fått för många varningar om saker jag inte gjort. Men jag skrev nästan tre mail till MSP varje dag om att dom skulle ta tillbaka min gubbe, osv men idag så gick jag in på min mail, flera månader senare och såg att jag hade fått svar.


Så nu är min gubbe tillbaka, och jag kommer börja med att uppdatera minst ett inlägg per vecka. Men om ni har frågor så får ni jättegärna fråga dom! Ha det bra, ses snart.


Puss och kram!


PS. Snart kommer jag ha en tävling. Då kommer man kunna vinna VIP i 1 vecka så håll utkik!

Tidigare månad - Senare månad

Den nya MSP-tidningen!

Den finns att köpa på Coop, Ica och PressByrån. Hoppas ni gillar den!

 

 

Presentation

Hejsan och välkommen! Detta är en FAN-blogg om onlinespelet MovieStarPlanet.Jag skriver fakta om MovieStarPlanet och uppdaterar så ofta jag har. Jag har runt 200 läsare och jag älskar er som läser bloggen sjukt mycket! Hoppas ni kommer följa bloggen och s

Fråga mig

113 besvarade frågor

Månadens MovieStar

Grattis till emilx113 som blev utvald till Månadens MovieStar!

 

  Level: 10

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards